
Wist u dat?
Een klacht kan niet telefonisch worden ingediend. U kunt echter wel bepaalde informatie op deze manier verkrijgen. Wij zijn bereikbaar van 8:30 tot 12:30 uur en van 13:30 tot 17:00 uur op +32 (0)2 547 58 71.

Klacht Indienen

Wist u dat?
Een klacht kan niet telefonisch worden ingediend. U kunt echter wel bepaalde informatie op deze manier verkrijgen. Wij zijn bereikbaar van 8:30 tot 12:30 uur en van 13:30 tot 17:00 uur op +32 (0)2 547 58 71.

PRIVACY
De informatie die u ons toestuurt via het klachtenformulier wordt uitsluitend gebruikt voor de behandeling van uw klacht. Deze gegevens worden in geen geval gebruikt voor commerciële doeleinden. Overeenkomstig de wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer kunt u deze gegevens inzien en laten corrigeren of verwijderen door een e-mail te sturen naar dpo@ombudsman-insurance.be. Volgens onze procedure sturen we een kopie van uw klacht naar de betreffende instantie. Als u dit niet wenst, geef dit dan aan in uw bericht of stuur ons een e-mail op info@ombudsman-insurance.be. Als u uw bezwaar niet aangeeft, wordt u geacht akkoord te gaan. Alle informatie op deze site, evenals onze jaarverslagen, tips en ons procedure-reglement, kunnen per post worden verkregen op eenvoudig verzoek.